Over ons

Tekst Direct Online is opgericht door Tim Moria. Na het behalen van zijn vwo-diploma (Economie & Maatschappij, 2006) begon hij aan de studie Journalistiek. Na te zijn afgestudeerd (2010) met een gemiddelde van 8, was Moria werkzaam bij diverse lokale, regionale en nationale kranten.

Tegelijkertijd heeft Moria grote interesse in de zakelijke/commerciële tekstbranche. Vanuit dat idee is Tekst Direct Online in 2014 ontstaan. Tekst Direct Online probeert haar klanten altijd te bedienen en stelt daarbij hoge waarden en eisen aan het geleverde werk. Persoonlijk contact en scherpe prijzen zijn twee kernwaarden die het bedrijf zeer hoog in het vaandel heeft staan. Tekst Direct Online is pas tevreden als u dat ook bent.

Sinds 2016 neemt Moria, vanuit Tekst Direct Online, de PR & Marketing van Challenge Almere-Amsterdam voor zijn rekening. Met jaarlijks ruim 4000 deelnemers is dit één van de grootste triathlonevenementen ter wereld. Daarnaast is hij mede-eigenaar en hoofdredacteur van www.3athlon.nl: het grootste triathlonmedium van Nederland.

-Tim Moria (Foto: 2018)